Sunday, October 16, 2016

Forex reserwes van nigerië

Nigeria8217s Valutareserwes deur 1.1bn Emefiele, CBN goewerneur Nigeria8217s Valutareserwes hou afbrekende as oliepryse aanhou om afdraande te gaan. Jongste data wat gepubliseer is deur die Sentrale Bank toon dat die reservaat het gedompel om 27870000000 soos op 10 Februarie, 1.1billion minder as die vlak van die land geopen met op 4 Januarie. 'N Jaar gelede, Nigerië het 33400000000 in reserwe. Olie het Nigeria8217s groot buitelandse valuta verdiener is en uit die data, het die reservaat is dunner uit, wat aandui dat die invloei minimale gewees het. Teen 1 Februarie het die reservaat gaan staan ​​by 28090000000, maar nege dae nadat dit gedaal tot 27873000000, 218356000 minder, ten spyte van die streng beheer wat deur die toppunt bank. Die Komitee Bankiers van die Sentrale Bank van Nigerië het 'n klaaglied op Donderdag dat die vraag na buitelandse valuta om skoolgeld en mediese behandeling te betaal in die buiteland is besig om 'n baie druk op die land se buitelandse reserwes. Die Direkteur, Banking Departement Toesig, CBN, mev Tokunbo Martins, het gesê die eise vir die twee items word verdring die vraag na buitelandse valuta in die reële sektor soos vervaardiging, landbou, vaste minerale, onder andere. Sy het gesê dat indien links afgeskakel, kon die tendens raak die banksektore doel van die stimulering van die reële sektor van die ekonomie deur die voorsiening van buitelandse valuta om produktiewe sektore van die ekonomie. Nigerias Forex reserwe soos op 9 Februarie gedaal het tot 27890000000, die laagste vlak in 11 jaar. verdere kommentaar te lewer oor die druk in die buitelandse valuta mark, die besturende direkteur, Standard Chartered Bank, mev Bola Adesola, het gesê daar is nodig vir Nigeriërs om opofferings te maak en patriotiese in hul aktiwiteite. Ons moet fokus op die reële sektor. Dit is die pyn wat ons nodig het om te gaan deur middel van vandag, sodat hulle langtermyn ontwikkelingsplan vir die land sal hê. So ons gesprek rondom dit is hoe ons kan voorkom en te verminder die verdring uit die reële sektor waar daar verhoogde vraag op die onsigbare en dit is iets wat die sentrale bank en die bankiers komitee is op soek na. Die druk op buitelandse valuta nou van skoolgeld in die buiteland is betekenisvol. Op watter punt het ons begin om te kyk na binne Die druk op mediese betekenisvol. Op watter punt het ons begin om na binne te kyk en ek dink as Nigeriërs, moet ons ook patriotte in terme van ons sentimente wees. Ons moet na te dink oor wat ons nodig het om vandag te offer vir die lang termyn tot voordeel van die land en die ekonomie en hierdie funksie aansienlik tydens ons gesprekke, het sy gesê. Adesola het gesê die besluit deur die banke aan die lys van diegene wat tot dusver verkry buitelandse valuta by die amptelike koers inorde is gedoen om deursigtigheid in die buitelandse valuta mark te bevorder publiseer. Deel asseblief jou gedagtes in die kommentaar blokkie belowInternational Bedryf Reserve Bestuur betekenis van reserwes Eksterne Reserwes word onder andere genoem internasionale reserwes, buitelandse reserwes of buitelandse valutareserwes. Terwyl daar is verskeie definisies van internasionale reserwes, die mees algemeen aanvaarde is die deur die IMF voorgestelde in sy betalingsbalans Handleiding, 5de uitgawe een. Dit omskryf die internasionale reserwes as 8220consisting van amptelike openbare sektor buitelandse bates wat geredelik beskikbaar is om, en deur die monetêre owerhede, vir direkte finansiering van betaling wanbalanse, en direk die regulering van die grootte van so 'wanbalanse, deur ingryping in die valuta-markte aan die invloed wisselkoers en / of vir ander purposes8221 Rasionaal vir die hou van reserwes Globale amptelike reserwes het aansienlik en baie vinnig in die afgelope jaar toegeneem het. Dit fenomenale groei is 'n weerspieëling van die enorme belangrikheid lande heg aan die hou van 'n voldoende vlak van internasionale reserwes. Die redes vir die hou van reserwes sluit die volgende in: om die waarde van die plaaslike geldeenheid Buitelandse reserwes Beskerm gehou as formele steun vir die plaaslike geldeenheid. Dit gebruik van reserwes was op sy hoogtepunt onder die goudstandaard, en oorleef ná die Tweede Wêreldoorlog onder die Bretonse Woods-stelsel. Na afloop van die Bretonse Woods-stelsel, die gebruik van buitelandse valuta reserwes om terug en gee vertroue in die plaaslike geldeenheid vervang die goud. Tog, vir die meeste ontwikkelde lande is dit nie, deesdae, die eerste gebruik van reserwes. Tydige vergadering van die internasionale verpligtinge betaling Die behoefte aan internasionale handel te finansier gee aanleiding tot die vraag na vloeibare reserwes wat geredelik kan word om handel verpligtinge, byvoorbeeld om te betaal vir die invoer. Terwyl dit is tipies gedoen deur kommersiële banke, in baie ontwikkelende lande, insluitend Nigerië, die sentrale bank bied eintlik die buitelandse valuta deur veiling waartydens gemagtigde handelaars te koop buitelandse valuta namens invoerders. In geïndustrialiseerde lande waar die vervaardigingsektor lewer vir uitvoermarkte, die transaksie behoefte vir die hou van reserwes is minder belangrik. Rykdom opgaar Sommige sentrale banke gebruik die eksterne reserwe portefeulje as 'n winkel van waarde om oortollige rykdom versamel vir toekomstige verbruik doeleindes. Sulke sentrale banke sal die reserwe portefeulje skei in 'n likiditeit deel en 'n rykdom deel, met laasgenoemde insluitend langer termyn effekte soos effekte en aandele en bestuur teen 'n ander maatstaf beklemtoon terugkeer maksimering. Ingryping deur die Monetêre Owerheid Buitelandse valutareserwes kan gebruik word om die wisselkoers te bestuur, bykomend tot sodat 'n ordelike opname van internasionale geld en kapitaalvloei. Die monetêre owerhede probeer om die geldvoorraad te beheer, asook 'n balans te vind tussen die vraag na en aanbod van buitelandse valuta deur ingryping (maw offer te koop of te verkoop buitelandse valuta aan banke) in die buitelandse valuta markte te bereik. Wanneer CBN buitelandse valuta verkoop aan kommersiële banke, die vlak van reserwes daal deur die bedrag van die verkope, terwyl die binnelandse geldvoorraad (in naira) ook afneem deur die naira ekwivalent van die verkoop. Aan die ander kant, wanneer die CBN koop buitelandse valuta uit die banke die vlak van reserwes styg terwyl dit krediete van die rekeninge van die banke met die naira ekwivalent, dus verhoog die binnelandse geldvoorraad. N hupstoot te gee 'n Country8217s kredietwaardigheid Eksterne reserwes bied 'n kussing op 'n tyd wanneer toegang tot die internasionale kapitaalmark is moeilik of onmoontlik. 'N ordentlike vlak van internasionale reserwes verbeter n country8217s kredietwaardigheid en reputasie deur gebruik te maak 'n gereelde diens van die buitelandse skuld en sodoende die betaling van boete en koste vermy. Verder is 'n country8217s bruikbare buitelandse valuta reserwe is 'n belangrike veranderlike in die land risiko modelle wat gebruik word deur kredietgraderingsagentskappe en internasionale finansiële instellings. Tot 'n val terug vir die 8220 Rainy Day8221 ekonomieë van nasies soms ervaring daling in inkomste Verskaf en nodig sou wees om terug te val op hul spaargeld as 'n lewe reël. 'N Goeie eksterne reserwes posisie sou geredelik bied hierdie kussing en die herstel van sodanige ekonomieë te fasiliteer. Om voorsiening te maak 'n buffer teen eksterne skokke eksterne skokke verwys na gebeure wat skielik 'n country8217s eksterne posisie te gooi in onewewigtigheid. Dit sluit onder meer ruilvoet skokke of onvoorsiene noodgevalle en natuurrampe. 'N voldoende eksterne reserweposisie help om 'n land te vinnig aan te pas by sulke skokke sonder verhaling van duur eksterne finansiering. Historiese agtergrond Oor die afgelope drie dekades, het Nigerië talle inisiatiewe en beleidsmaatreëls wat in die bestuur van sy eksterne reserwes. Alhoewel baie min bereik omdat die struktuur in plek dan nie kon ondersteun doeltreffende reserwes bestuur, kan blywende lesse word gedistilleer uit die nation8217s vorige ondervinding. Dus, sedert die 1970's, Nigeriese ekonomie het aanhoudend afgehang van olie as die hoofbron van buitelandse valuta verdienste met die gepaardgaande siklusse van ekonomiese valbome en bars. Van 1999, die wêreld oliepryse weer begin styg lei tot 'n ander, maar beter bestuur oplewing en ongekende opeenhoping in die vlak van reserwes van USD4.98 miljard in Mei 1999 tot USD59.37 miljard soos op 28 Maart 2007. Bronne van eksterne Reserwes in Nigerië Nigeria8217s eksterne reserwes lei hoofsaaklik uit die opbrengs van ru-olie produksie en verkope. Nigerië produseer ongeveer 2000000 vate per dag van ru-olie in 'n gesamentlike onderneming met 'n paar internasionale oliemaatskappye, veral Shell, Mobil en Chevron. Uit hierdie, Nigerië verkoop 'n voorafbepaalde persentasie direk, terwyl die gesamentlike onderneming vennote te verkoop die res. Die gesamentlike onderneming vennote betaal Petroleum Wins Tax aan die Federale Regering deur die Federale Raad van Binnelandse Inkomste. Die vyf kategorieë van inkomste uit ru-olie produksie en verkope is: Direkte Verkope (NNPC) Petroleum Wins Tax (Olie Maatskappye) Tantième Boete vir Gas opvlam Verblyf Ander bronne van eksterne reserwes in Nigerië sluit in: Inkomste uit Belegging buitelandse reserwes Repatriasie van onbenutte WDAS Belang op WDAS rekeninge gehou deur Deposito Geld Banke WDAS aankope Inwaartse Money Transfer belasting op toegevoegde waarde (BTW) Onderwys Belasting Kommissie, ens Samestelling van eksterne behou die Sentrale Bank van Nigerië Wet 1991 verleen die bewaring en bestuur van die country8217s eksterne reserwes in die Sentrale Bank van Nigerië (CBN). Die Wet bepaal dat die CBN moet te alle tye in stand te hou 'n reserwe van eksterne bates bestaande uit een of meer van die volgende: a) goue muntstuk of goud b) Saldo aan 'n bank buite Nigerië waar die geldeenheid is vrylik omskepbare en in so 'n geldeenheid, notas, munte, daggeld en enige wissel met ten minste twee geldige en gemagtigde handtekeninge en 'n volwassenheid van hoogstens negentig dae uitgesluit genade c) skatkiswissels met 'n looptyd van hoogstens een jaar uitgereik deur die regering van enige land buite Nigerië se geldeenheid is omskepbaar d) Securities of waarborge deur 'n regering van enige land buite Nigerië wie geldeenheid is vrylik omskepbare en die sekuriteite sal volwasse in 'n tydperk van hoogstens tien jaar vanaf die datum van verkryging e) Securities of waarborge deur internasionale finansiële instellings waarvan Nigerië is 'n lid, indien sodanige sekuriteite word uitgedruk in valuta vrylik omskepbare en volwassenheid van die sekuriteite sal nie meer as vyf jaar f) Nigeria8217s goudtranche by die Internasionale Monetêre Fonds g) Toekenning van Spesiale Trekkingsregte aan Nigerië deur die Internasionale monetêre Fonds (IMF). Eienaarskap struktuur van Nigeria8217s Eksterne Reserwes Nigeria8217s eksterne reserwes bestaan ​​uit drie komponente, naamlik, die federasie, die federale regering en die Sentrale Bank van Nigerië gedeeltes. Die Federasie komponent bestaan ​​uit gesteriliseer fondse (unmonetized) gehou in die oorskot ru en PPT / Royalty rekeninge by die CBN wat deel uitmaak van die drie vlakke van regering. Dit deel is nog nie wins lid vir die deel van die Integreer eenhede. Dit is soms onwetend na verwys as die reserwes van die land. Die komponent Federale Regering bestaan ​​uit fondse wat deel uitmaak van 'n paar regeringsagentskappe soos die NNPC vir die finansiering van sy gesamentlike onderneming uitgawes, PHCN en die Ministerie van Verdediging vir Briewe van Krediet geopen namens hulle, ens Die CBN gedeelte bestaan ​​uit fondse wat reeds wins lid en gedeel. Dit ontstaan ​​as die bank ontvang buitelandse valuta-invloei van ru-olie verkope en ander olie-inkomste namens die regering. Sulke opbrengs gekoop deur die Bank en die naira ekwivalent toegeskryf aan die Federasie rekening en gedeel, elke maand, in ooreenstemming met die Grondwet en die bestaande deel van inkomste formule. Die wins lid buitelandse valuta behoort dus tot die CBN. Dit is uit hierdie gedeelte van die reserwes wat die Bank bedryf sy monetêre beleid en verdedig die waarde van die naira. Eienaarskap struktuur van reserwes soos op 25 April 2007 Bedrae in Amerikaanse dollar Miljoen Gebruike / verbruik van Reserve Bron: buitelandse bedrywighede Departement, Sentrale Bank van Nigerië Een van die belangrikste uitdagings vir Nigerië die afgelope agt jaar, veral onder 'n burgerlike administrasie was hoe om bestuur die fenomenale groei in buitelandse valuta reserwes as gevolg van die volgehoue ​​hoë internasionale oliepryse. In breë trekke is daar vier hoof opsies waaraan die reserwes gebruik kan word: Huidige verbruik Versamel reserwes in die kort tot medium termyn afbetaal buitelandse skuld en set-up 'n Fonds vir die toekoms Die seleksie en kombinasie van die opsies is gedoen binne die konteks van die nasionale ekonomiese hervorming agenda. Spesifiek, is Nigeria8217s eksterne reserwes ontplooi om twee groot kategorieë van gebruike, naamlik die openbare en private sektor gebruik. Openbare Sektor Gebruik skuldverligting Deal Parys Klub - USD12.4 miljard Londen Club - USD0.5 miljard 8226 Jaarlikse skuld diens betalings (nou hoofsaaklik multilaterale instellings) WDAS verkope ten opsigte van State en ander regeringsagentskappe Joint Venture Kontant oproep betalings infrastruktuurontwikkeling (Power , Railway / Paaie) Bydraes en subsidies (Internasionale Organisasies amp Nigeriese ambassades en hoë kommissies) Ander openbare sektor gebruike (Estacodes, Regering LCs) Privaatsektorbestuur Gebruik Privaatsektorbestuur gebruike sluit in: WDAS verkope ten opsigte van die private sektor instellings / individue verkope van FX om Bureau de Change (insluitend banke) Monetisering van reserwes Monetisering behels die aankoop van buitelandse valuta kwitansies deur die Sentrale Bank van Nigerië uit die federasie. Elke jaar, stel die Federale Regering 'n maatstaf olieprys vir sy begrote inkomste. Die federasie ontvang naira van die Sentrale Bank van Nigerië in ruil vir buitelandse valuta kwitansies binne die maatstaf prys. Elke maand, die Toekenning Komitee Federasie Rekeninge (FAAC) sit om die wins lid reserwes en ander inkomste wat aan die federasie te deel. Toekomstige Spaar van eksterne behou die onlangse opbou in die nation8217s eksterne reserwes is hoofsaaklik toegeskryf word aan die toename in oliepryse opgedoen deur fiskale omsigtigheid. Die soeke na versag die deur hoë oliepryse opgelê op die ekonomie van hoogs geïndustrialiseerde nasies las is reeds ry navorsing oor die uitbuiting en benutting van alternatiewe energiebronne. Gevolglik was daar onlangs oproepe vir die Nigerië 'n 8220Fund vestig vir toekoms Generations8221 waarin oortollige verdienste uit olie te belê ten einde die ekonomie te isoleer van die onsekerheid en wisselvalligheid van oliepryse. Die vestiging van so 'n fonds in Nigerië kan die twee doelwitte van die stabilisering van die wisselvalligheid van fiskale inkomste en die skep van poel van kapitaal wat 'n alternatiewe bron van buitelandse valuta verdienste kan voorsien dien. Hoewel Nigerië die oortollige olie inkomste bo die begrote maatstaf prys reeds spaar (USD 9,574.21 miljoen gestoor as by 25 April, 2007) as gevolg van 8220the gentleman agreement8221 onder die drie vlakke van regering, die grondwetlike bepaling is egter dat alles wat verdien word deur die Federasie moet gedeel word deur die drie regeringsvlakke. Dit is dus noodsaaklik dat die drie vlakke van regering wat die federasie (Federale, staats - en plaaslike regerings) uitmaak heeltemal moet koop-in, in die inisiatief (Fonds vir toekomstige geslagte) daarvoor om suksesvol te wees. 'N wetgewende steun deur 'n toepaslike grondwetlike bepaling is ook noodsaaklik, bykomend tot die ondersteuning van beleggingsbeleid en riglyne. In hierdie verband is dit pertinent te noem dat baie lande suksesvol gevestig en bestuur word sodanige fondse vir toekomstige geslagte insluitend Botswana en Chili, wat uitvoer diamante en koper onderskeidelik, Venezuela, Noorweë, Koeweit en Iran wat groot olie uitvoer lande is, om 'n melding paar. Die meeste van hierdie lande steriliseer die opbrengs van olie en ander minerale en finansier hul begrotings deur ander bronne. Sao Tomé en Principe het ook 'n soortgelyke plan, voor verwagte kommersiële produksie van olie, sal na verwagting in 2012 gebruik versus besparing in die onlangse verlede aangeneem, het reserwes opgaar of stoor hoofsaaklik verband hou met die opkomende Asiatiese ekonomieë na aanleiding van die Asiatiese borrel bars van die vroeë 908217s. Vandag, is dit 'n wêreldwye verskynsel dwars olie uitvoer lande en ander nie hernubare hulpbron afhanklik ekonomieë. Vir Nigerië, die tydperk wat begin vanaf die laatste einde van 1999 was 'n keerpunt van 'n tot nou toe kultuur van fiskale gebrek aan dissipline gekenmerk deur ligsinnig besteding, om 'n nuwe begin van omsigtige verbruik en besparing. Verbruik en besparing is 8220twin8221 funksies wat verband hou met inkomste bestuur en albei is tipies van nie net die Nigeriese ekonomie nie, maar van alle ontluikende en ontwikkelde ekonomieë van die wêreld. Dit is dus belangrik om te sê dat die twee nie kompeteer vir keuse eerder is daar 'n behoefte om verstandig verbruik en oordeelkundige bestuur van spaar te verseker. Om optimale verbruik en besparing te bereik, is dit dalk nodig om die volgende vrae te spreek: Hoeveel bestee moet word of gestoor op enige gegewe tyd Om inflasie en oortollige likiditeit te bestuur, verbruik moet afhang van die absorberende kapasiteit van die ekonomie. Dit sal nie net verhoed dat die erosie van die koopkrag van die plaaslike geldeenheid (naira), maar sal ook die armes wat gewoonlik die uiteindelike slagoffer van inflasie te beskerm. Wat is die reserwes word bestee aan fiskale omsigtigheid vereis dat verbruiksbesteding impak positief op die burgery en die skep van meer waarde vir die algehele ekonomie. Vir hierdie doel, die reserwes moet nie buitensporig of vir persoonlike aggrandizements spandeer. Hoe kan jy verseker aanspreeklikheid en deursigtigheid in die bestuur van verbruik en besparing Die IMF Goeie Praktyke op Transparency in monetêre en finansiële beleid: Verklaring van Beginsels, September 1999 (MFP Transparency Kode) aangespreek die belangrikste kwessies in die konteks van goeie bestuur en aanspreeklikheid in reserwe bestuur. Die kode vereis behoorlike bekendmaking van die volgende: Vrystelling van opsomming sentrale bank balansstate op gereelde en pre-aangekondigde skedule Voorbereiding van gedetailleerde sentrale bank balansstate in ooreenstemming met toepaslike en in die openbaar gedokumenteer rekeningkundige standaarde, openbare bekendmaking van finansiële state op 'n pre-aangekondigde skedule wat is geouditeer deur 'n onafhanklike ouditeur, interne beheer prosedures wat nodig is om integriteit van bedrywighede, insluitend interne reëlings te verseker. Dit is verblydend om te sien dat die Sentrale Bank van Nigerië behou operasie het in ooreenstemming met die MFP Transparency kode nie. Dit is egter belangrik dat die nakoming van hierdie bekendmaking vereiste noem deur die fiskale owerhede is noodsaaklik vir aanspreeklikheid en deursigtigheid in verbruik en besparing meer so omdat hulle die 8220consumption conduit8221. Meer belangrik, is die behoefte aan al die drie vlakke van regering om die kultuur van korporatiewe bestuur indrinken deur te verseker behoorlike verantwoording en deursigtigheid in die bestuur van hul toekennings van federale inkomste daaruit. Uitdagings van die bestuur van eksterne Reserwes wisselvalligheid van buitelandse valuta Invloei Nigeria8217s afhanklikheid van olie vir meer as 90 van sy buitelandse valuta verdienste maak sy kapitaalrekening kwesbaar vir die skommelinge in ru-oliepryse. Dit, bo en behalwe sy hoë rekeninge invoer bygedra tot die skommelinge in die vlak van reserwes oor die jare en gevolglik die manier waarop die reserwes bestuur word. Gedurende die olie-opbloei van die middel-sewentigerjare wat gelei het tot die opbou van reserwes, is die eksterne reserwes gediversifiseer in 'n verskeidenheid van finansiële instrumente, insluitende buitelandse staatseffekte en skatkiswissels, buitelandse regering gewaarborg sekuriteite, regte spesiale trekkingsregte (STR), vaste termyn deposito's, daggeldrekeninge en lopende rekeninge. Dit voorsien beduidende beleggingsinkomste asook likiditeit. Maar tydens die oorvloed in die globale oliemark wat gelei het tot in duie stort in die ru-olie pryse en gevolglik 'n onttrekking in die reserwes, die reserwes is hoofsaaklik gehou in lopende rekeninge en skatkiswissels. Dit beklemtoon die noodsaaklikheid om die bronne van buitelandse valuta invloei van die land te diversifiseer. Fiskale federalisme Artikels 162 (1) en 162 (3) van die Grondwet van die Federale Republiek van Nigerië het dit verpligtend vir alle inkomste wat aan die nasie wat betaal moet word in die Federasie rekening en versprei word onder die Integreer eenhede in ooreenstemming met die bestaande toekenning inkomste formule. Die implikasie van hierdie grondwetlike bepaling is dat elke vlak van regering het die reg om sy eie deel van die inkomste spandeer en wanneer dit gebeur, in die lig van die beperkte instrumente vir sterilisasie, die Bank het meer dollars te verkoop ten einde verslind die oortollige likiditeit. Ontwikkeling van produktiewe Nie-olie-ekonomie te ontgin Nigerië moet swaar belê in infrastruktuur-ontwikkeling ten einde die gunstige omgewing vir 'n nie-olie-ekonomie te skep. In hierdie verband, die verskaffing van bestendige krag en watervoorsiening sowel as goeie pad en kommunikasie netto werke is baie belangrik. Dit is ook belangrik vir Nigerië maniere hervatting van sy groot landboupotensiaal wat verwaarloos sedert die ontdekking van olie in bykomend tot die ontginning van sy ryk onontginde soliede mineraalafsetting om diversifikasie van die ekonomie weg van 'n monokulturele produk basis te bevorder. Natuurlike Challenge Olie is 'n vermorsing bate en 'n paar dae sou word uitgeput, dit hou 'n baie groot uitdaging om reserwes bestuur in Nigerië oor wat sou word van die ekonomie wanneer hierdie enkele belangrikste bron van nasionale inkomste ten volle uitgeput is. Opleiding en behoud van personeel Reserve bestuurstaak steeds meer kompleks as die sentrale banke hul intrek neem in nuwe bateklasse met 'n hoër risiko / opbrengsprofiel op soek na 'n hoër risiko-aangepaste opbrengste. In die geval van CBN, is ons op pad vanaf die tot nou toe belegging in geldmarkinstrumente soos tyd-deposito skatkiswissels ens in langer gedateer instrumente soos tesourie en agentskap effekte (met eksplisiete waarborg van 'n soewereine regering). Alhoewel hierdie is standaard-vrye instrumente, het hulle egter markrisiko. Hierdie ontwikkeling het dit noodsaaklik gemaak vir hoogs geskoolde personeel wat kan meet en die gepaardgaande risiko's te beheer. Hoewel die Bank is die maak van pogings om kapasiteit in reserwes bestuur te ontwikkel, die uitdaging is hoe om hierdie personeel te behou met die oog op die hoë aanvraag vir hul vaardighede in die private sektor. Federale Ministerie van Finansies: Die Federale Ministerie van Finansies (FMF) adviseer die Federale Regering op sy fiskale bedrywighede en werk saam met die Sentrale Bank van Nigerië (CBN) op monetêre sake. Voor 1991 het die verantwoordelikheid vir die toesig en lisensiëring van banke is verdeel tussen FMF en CBN tot 1991 toe CBN die enigste gesag is. Kontak UsNigeria8217s Valutareserwes val lae 27.26billion Reserwes teken afbrekende verdere Nigeria8217s Valutareserwes, 'n merker van die economy8217s vermoë om te vervul sy buitelandse verpligtinge steeds neus duik, val deur 591.6million dollar in minder as drie weke na 27.266billion soos op Vrydag 22 April. Volgens syfers gepubliseer deur die Sentrale Bank van Nigerië, die reservaat op 1 April gaan staan ​​by 27858000000, en het 'n groot veerkrag in vergelyking met die figuur aan die begin van Maart, wat staan ​​op 27.822billion. Nigerië het die jaar met 28978000000. Nigerië se grootste ekonomiese krisis in die onlangse verlede, soos olie inkomste drasties verminder het sedert die groot ongeluk van tweede helfte van 2014 Emefiele, CBN goewerneur Minister van Inligting, Alhaji Lai Mohammed verf 'n grafiese beeld van die ekonomiese ramp op 'n stadsaal vergadering in Lagos vandag, wanneer hy het by mor landgenote om plekke te handel met Nigerië: Dink aan hierdie, as jy verloor 70 persent van jou maandelikse salaris, jou lewe kan nooit weer dieselfde wees nie, sê Mohammed. Ons nasies ekonomie of wat ook al oorbly daarvan, hou 'n groot uitdaging. Vir een, het ons 'n groot deel van ons verdienste verloor om die massiewe ongeluk in die prys van olie. Hy het opgemerk dat op sy ergste vlak, olie neergestort uit meer as 100 dollar tot sowat 30 dollar per vat. Dit (olie) het onlangs inched tot sowat 40 dollar per vat, maar dit is nog steeds baie laag is, in vergelyking met 'n hoogtepunt van meer as 100 dollar per vat. Vir 'n mono-produk ekonomie, dit is niks minder as 'n ramp, het die minister gesê. Die reserwes sal verder in die volgende paar weke uitput as die nasie deur sabotasie van olie-infrastruktuur in die Niger-delta is bemoeilik om voordeel te trek uit die afgelope weke van stygende pryse. Oor 400,000 vate olie uit twee miljoen daaglikse geproduseer is gesluit, soos die uitvoer terminale en pypleidings is gevandaliseer, wat weke van heropbou. Deel asseblief jou gedagtes in die kommentaar blokkie belowCentral Bank van Nigerië se hoofkwartier, het Abuja Nigeriarsquos buitelandse reserwes gedaal met meer as 1,1 miljard uit 28980000000 aangeteken vanaf Januarie 4, 2016-27860000000 berig op 11 Februarie deur die Sentrale Bank van Nigerië. Oliepryse het gedaal van 'n gemiddeld van 60 per vat toe Nigeriarsquos buitelandse valutareserwes was oor 34000000000 12 maande gelede tot 'n gemiddeld van 30 per vat in 2016 As gevolg van langdurige insinking in die pryse van olie en verminder inkomste regering, die CBN het toevlug tot onkonvensionele maatreëls om die countryrsquos FX reserwes te beskerm. In Junie verlede jaar, die toppunt bank verbied die verkoop van buitelandse valuta vir die invoer van ongeveer 41 items. Meer onlangs het die CBN gestop die verkoop van buitelandse valuta te bureau de change operateurs en ook opgeskort die daaglikse veiling van buitelandse valuta aan handelsbanke. Aan die einde van die vergadering Bankerrsquos Komitee op Donderdag, CBN amptenare laat deurskemer dat die toppunt bank sy buitelandse valuta beleid verder kan versterk deur te stop die verkoop van buitelandse valuta te betaal vir oorsese skoolgeld en mediese rekeninge. Tokunbo Martins, die CBNrsquos direkteur van die bank toesig, het gesê die vraag na buitelandse valuta vir die betaling van skoolgeld en mediese rekeninge is verdring die vraag na buitelandse valuta deur die reële sektor soos vervaardiging, landbou, vaste minerale, onder andere. ldquoWe nodig om te fokus op die reële sektor, het gesê rdquo Martins. ldquoThe druk op buitelandse valuta nou van skoolgeld in die buiteland is betekenisvol. Op watter punt het ons begin om te kyk na binne Die druk op mediese betekenisvol. Op watter punt het ons begin om na binne te kyk en ek dink as Nigeriërs, moet ons ook patriotte in terme van ons sentiments. rdquo Die forex beperkings het gelei tot verhoogde vraag na dollar uit alternatiewe bronne wat lei tot die verswakking van die naira aan die wees parallel mark oor N325 teenoor die dollar as van 11 Februarie. Die CBN het sy amptelike wisselkoers gehou N199 per dollar. Verwante NewsHow Buhari Kan Verbeter Nigerias Ekonomie: deur die redding van buitelandse reserwes van struikeling Synde 'n olieryke land, moet Nigerië word vol buitelandse reserwes. Tog is sy reserwes voel die pyn van beide sy afhanklikheid van die kommoditeit vir forex invloei, en sy pogings om die skyfie in die naira arresteer. Volgens die Sentrale Bank van Nigerië, (CBN) die nasies buitelandse reserwes het met 4,9 persent tot 29.79bn op 30 Maart, vanaf 31.35bn in Februarie. Die eksterne reserwes het voortgegaan om te daal teen 'n vinniger tempo as gevolg van lae vraag na die nasies ru-olie en sy dalende pryse wêreldwyd. Nigerië is afgelei 70 persent van sy inkomste en 90 persent van sy buitelandse valuta van ru-olie. Die sentrale bank het al met behulp van die reserwes om die sukkelende naira, wat is gehamer deur die dalende globale oliepryse en onsekerheid oor die net tot die gevolgtrekking gekom presidensiële verkiesings ondersteun. Kenners gekoppel die groot daling in die voorraad van eksterne reserwes om politieke besteding. dalende oliepryse. wat druk geplaas het op die plaaslike geldeenheid, en spekulatiewe vraag na die dollar deur buitelandse valuta handelaars. Eksterne Reserwes word onder andere genoem internasionale reserwes, buitelandse reserwes of buitelandse valutareserwes. Terwyl daar is verskeie definisies van internasionale reserwes, die mees algemeen aanvaarde is die deur die IMF voorgestelde in sy betalingsbalans Handleiding, 5de uitgawe een. Dit omskryf die internasionale reserwes as bestaande uit amptelike openbare sektor buitelandse bates wat geredelik beskikbaar is om, en deur die monetêre owerhede, vir direkte finansiering van betaling wanbalanse, en direk die regulering van die grootte van so 'wanbalanse, deur ingryping in die valuta-markte aan die invloed wisselkoers en / of vir ander doeleindes Uitdagings van die bestuur van eksterne Reserwes: 1.Volatility van buitelandse valuta invloei Nigerias afhanklikheid van olie vir meer as 90 van sy buitelandse valuta verdienste maak sy kapitaalrekening kwesbaar vir die skommelinge in ru-oliepryse. Dit, bo en behalwe sy hoë rekeninge invoer bygedra tot die skommelinge in die vlak van reserwes oor die jare en gevolglik die manier waarop die reserwes bestuur word. Gedurende die olie-opbloei van die middel-sewentigerjare wat gelei het tot die opbou van reserwes, is die eksterne reserwes gediversifiseer in 'n verskeidenheid van finansiële instrumente, insluitende buitelandse staatseffekte en skatkiswissels, buitelandse regering gewaarborg sekuriteite, regte spesiale trekkingsregte (STR), vaste termyn deposito's, daggeldrekeninge en lopende rekeninge. Dit voorsien beduidende beleggingsinkomste asook likiditeit. Maar tydens die oorvloed in die globale oliemark wat gelei het tot in duie stort in die ru-olie pryse en gevolglik 'n onttrekking in die reserwes, die reserwes is hoofsaaklik gehou in lopende rekeninge en skatkiswissels. Dit beklemtoon die noodsaaklikheid om die bronne van buitelandse valuta invloei van die land te diversifiseer. 2.Fiscal federalisme Artikels 162 (1) en 162 (3) van die Grondwet van die Federale Republiek van Nigerië het dit verpligtend vir alle inkomste wat aan die nasie wat betaal moet word in die Federasie rekening en versprei word onder die Integreer eenhede in ooreenstemming met die bestaande toekenning inkomste formule. Die implikasie van hierdie grondwetlike bepaling is dat elke vlak van regering het die reg om sy eie deel van die inkomste spandeer en wanneer dit gebeur, in die lig van die beperkte instrumente vir sterilisasie, die Bank het meer dollars te verkoop ten einde verslind die oortollige likiditeit. 3.Development van produktiewe nie-olie-ekonomie te ontgin Nigerië moet swaar belê in infrastruktuur-ontwikkeling ten einde die gunstige omgewing vir 'n nie-olie-ekonomie te skep. In hierdie verband, die verskaffing van bestendige krag en watervoorsiening sowel as goeie pad en kommunikasie netto werke is baie belangrik. Dit is ook belangrik vir Nigerië maniere hervatting van sy groot landboupotensiaal wat verwaarloos sedert die ontdekking van olie in bykomend tot die ontginning van sy ryk onontginde soliede mineraalafsetting om diversifikasie van die ekonomie weg van 'n monokulturele produk basis te bevorder. 4.Natural uitdaging Olie is 'n vermorsing bate en 'n paar dae sou word uitgeput, dit hou 'n baie groot uitdaging om reserwes bestuur in Nigerië oor wat sou word van die ekonomie wanneer hierdie enkele belangrikste bron van nasionale inkomste ten volle uitgeput is.


No comments:

Post a Comment